PRISMA Win
Basic Εμπορική Διαχείριση



Η βασική εφαρμογή Εμπορικής Διαχείρισης, ιδανική για τους επαγγελματίες που αναζητούν την πλέον αξιόπιστη και παράλληλα προσιτή λύση για τη μηχανογράφηση της επιχείρησής τους. Η εφαρμογή διατηρεί την ευελιξία, την ευχρηστία και την εργονομία, όπως και τις πιο σημαντικές δυνατότητες της Οικογένειας Εφαρμογών PRISMA Win

Διαχείριση Πελατών

  • Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Πελατών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
  • Ορισμός εκπτώσεων στους Πελάτες βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού
  • Ετικετογράφος
  • Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ.

Διαχείριση Προμηθευτών

  • Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
  • Ορισμός εκπτώσεων στους Προμηθευτές βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού
  • Ετικετογράφος
  • Στατιστικές Πληροφορίες
  • Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Ομαδική Αποστολή E-mail
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ.

Διαχείριση Αποθήκης

  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
  • Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Διαχείριση Εικόνας
  • Εκτύπωση Τιμοκαταλόγων
  • Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
  • Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών

Διαχείριση Πωλήσεων

  • Οθόνη που εμφανίζει την τελική αξία, το εισπρακτέο ποσό και τα ρέστα
  • Διαχείριση εισπράξεων - πληρωμών
  • Αποφορολόγηση ανά τύπο παραστατικού
  • Δυνατότητες σύνδεσης με Ταμειακά Συστήματα
  • Αυτόματη αλλαγή γραμμής είδους (Barcode)
  • Προαιρετική επιλογή πελάτη
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση (e-invoicing)

Διαχείριση Αγορών

Διαχείριση Πωλητών

Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά

Εργαλεία Εφαρμογής

  • PRISMA Win+ easy CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - εισπράξεις - πληρωμές).Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
  • Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv,.txt και .pdf. Επιπλέον, τα PDF που παράγονται στις κινήσεις, είναι τύπου searchable ή native, ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση, αναζήτηση και ταξινόμηση βάσει του περιεχομένου τους, ώστε να υποστηρίζονται οι υπηρεσίες EDI.
  • Υπηρεσία online support με επισκέψεις στο PC του πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).

PRISMA Win Live Viewer

Η SaaS εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα, με τη χρήση φορητών συσκευών τύπου smartphones και tablets, σε πραγματικό χρόνο, αναζήτησης και προβολής πληροφοριών στο χειριστή που βρίσκεται εκτός επιχείρησης, σχετικά με τους Πελάτες και την Αποθήκη. Η διαχείριση είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 4.0.3 και πάνω.

Η εφαρμογή PRISMA Win Basic έχει δυνατότητα σύνδεσης με POS εφαρμογές, καθώς και επέκτασης με τα εξής επιπλέον module:


Mega Support

Λ. Γρηγορίου Λαμπράκη 244 & Ματσούκα,T.K. 18452 Νεάπολη Νικαίας

210-5901591

210-5901581

info@msupport.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter


Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies. Περισσότερες Πληροφορίες. Ναι