Case study - Stardelivery


star-delivery-1

 

"Με τη Megasoft συνεργάζομαι πολλά χρόνια. Η ομάδα της Megasoft αποτελείται από επαγγελματίες που γνωρίζουν πολύ καλά αυτό που κάνουν και σέβονται απόλυτα τους πελάτες τους. Ακούν τις ανάγκες μας τις οποίες  ενσωματώνουν στο πρόγραμμα. Η συνεργασία μας είναι άριστη. Η τεχνική υποστήριξη άψογη. Η ομάδα της Megasoft με ενημερώνει για τις εξελίξεις και κρατάει ψηλά την οργάνωση της επιχείρησής μου. Μέσα από το PRISMA Win Live μπορώ να κάνω όλες τις κινήσεις που θα έκανα στο γραφείο μου ακόμα και όταν δεν είμαι σε αυτό. Μπράβο σε όλη την ομάδα."

-Αλεξανδράκης Παναγιώτης-

 

Η επιχείρηση

 

stardelivery1

Η Stardelivery είναι μία κυρίαρχος εταιρία στην κατασκευή και στην εμπορία κουτιών delivery, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο και για περισσότερα από 30 χρόνια δίνει λύσεις με καινοτόμα και αξιόπιστα προϊόντα στις επιχειρήσεις εστίασης που εκτελούν διανομές τροφίμων και όχι μόνο. Με ιδιοκτήτρια την κυρία Κανάκη Κατερίνα, η εταιρία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1989 με βασικό αντικείμενο την κατασκευή και την εμπορία πολυεστερικών κουτιών, κουτιών delivery καθώς και θερμόσακων διανομής τροφίμων και ποτών για την ασφαλή μεταφορά και τη διατήρηση της σωστής θερμοκρασίας των προϊόντων. Στη συνέχεια, επεκτάθηκε στον σχεδιασμό φωτιζόμενων επιγραφών κουτιών, στην ψηφιακή εκτύπωση λογοτύπων, καθώς και στην εκτύπωση σε ενδύματα (μπλουζάκια, αντιανεμικά, αδιάβροχα κ.ά.).

Για να καλύψει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της, η εταιρεία ασχολήθηκε και με τον σχεδιασμό στολών εργασίας που ράβονται στην Ελλάδα σε διάφορα χρώματα και σχέδια και στις οποίες μπορεί να προσαρμοστεί και να εκτυπωθεί το λογότυπο της κάθε επιχείρησης. Με αδιάκοπη έρευνα, εξέλιξη των προϊόντων της στα σύγχρονα δεδομένα και συνεχή βελτίωσή των διαδικασιών της, η εταιρία Stardelivery ήταν και παραμένει η πρώτη επιλογή των πελατών που αναζητούν εξαιρετικής ποιότητας και απόλυτα ασφαλή για τις διανομές προϊόντα, πάντα στις πιο προσιτές τιμές. Ένα από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας της επιχείρησης είναι οι άνθρωποί της που με πάθος για καινοτομία και πρωτοπορία επιδιώκουν πάντα να υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών της. Σήμερα, με τον γιο της κυρίας Κανάκη, κύριο Αλεξανδράκη Παναγιώτη στη διεύθυνση της εταιρίας και με κυρίαρχο μέλημα την παροχή της καλύτερης δυνατής λύσης στις επιχειρήσεις, η Stardelivery διαθέτει ένα ιδιαίτερα διευρυμένο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο που καλύπτει κάθε απαίτηση και μεγιστοποιεί την αξία των πελατών της.
 

Οι ανάγκες & η λύση

 

star2Η εις βάθος γνώση του αντικειμένου, η άψογη εξυπηρέτηση και οι καινοτόμες λύσεις σε κάθε ανάγκη είναι στοιχεία που κατέστησαν την εταιρεία Stardelivery μια από τις πιο αξιόπιστες λύσεις στη διανομή. Η διεύρυνση του πελατολογίου και της γκάμας των προϊόντων έκανε τον επιχειρηματία κύριο Αλεξανδράκη Παναγιώτη να προχωρήσει στην υιοθέτηση ενός μηχανογραφικού συστήματος για την οργάνωση και τον έλεγχο της επιχείρησής του επιλέγοντας την ολοκληρωμένη λύση PRISMA Win της Megasoft. Πιο συγκεκριμένα, στην επιχείρηση εγκαταστάθηκε η εφαρμογή PRISMA Win Maximum Εμπορική Διαχείριση που ανέλαβε τη σφαιρική παρακολούθηση όλου του εμπορικού κυκλώματος από την παραγγελία μέχρι και την τιμολόγηση του είδους. H εφαρμογή, μεταξύ άλλων, συνέβαλλε ουσιαστικά στον πλήρη έλεγχο και στον συντονισμό όλων των καίριων λειτουργιών, οργάνωσε τις καθημερινές εργασίες της επιχείρησης με τον καλύτερο και πιο γρήγορο τρόπο, ενώ ο προγραμματισμός της κατασκευής των ειδών και η διεκπεραίωση των παραγγελιών των πελατών σε Ελλάδα και Κύπρο γίνεται on time και με ακρίβεια. Η εμπορική εφαρμογή της Megasoft αποτελεί, πλέον, για τον επιχειρηματία το αξιόπιστο και αδιαμφισβήτητο κέντρο ελέγχου συνολικά της επιχείρησής του, αφού παρακολουθεί κάθε τομέα της με ευκολία, συλλέγει δεδομένα από κάθε κίνηση τα οποία συσχετίζονται, επεξεργάζονται και του δίνουν στατιστικά, εκτυπώσεις και αναφορές για καίρια θέματα όπως: ο τζίρος της επιχείρησης για συγκεκριμένες περιόδους, η σύγκριση περιόδων, το κέρδος ανά είδος, τα best selling προϊόντα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες που συμβάλλουν καθοριστικά στη χάραξη επιτυχημένων επιχειρηματικών κινήσεων.
Επιπλέον, στην επιχείρηση εγκαταστάθηκε η εφαρμογή PRISMA Win Διαχείριση Βarcodes, ώστε να δημιουργεί τα δικά της barcode για τα είδη της.

Η συμμετοχή της εταιρείας σε πολλές κλαδικές εκθέσεις δημιούργησε την ανάγκη για απομακρυσμένη λήψη παραγγελιών από τους πελάτες, επιτόπου στον χώρο της έκθεσης, μέσω φορητών συσκευών. Την ανάγκη αυτή κάλυψε η SaaS εφαρμογή PRISMA Win Live Φορητή Τιμολόγηση με την οποία τα στελέχη που βρίσκονται στο περίπτερο, μέσα από το smartphone τους μπορούν να δουν ανά πάσα στιγμή τα υπόλοιπα των ειδών με τα πλήρη στοιχεία τους, την τιμή τους, καθώς και τη φωτογραφία του είδους, να καταχωρήσουν τις παραγγελίες των πελατών, να εκδώσουν τιμολόγιο και να το εκτυπώσουν σε φορητό εκτυπωτή. Η εφαρμογή, επιπλέον, εξυπηρέτησε και την ανάγκη της απογραφής, πάντα, με ταυτόχρονη ενημέρωση της εμπορικής διαχείρισης.

 

Τα οφέλη

 

star3Η εταιρία Stardelivery επένδυσε στην ολοκληρωμένη λύση της Megasoft και αποκόμισε μια σειρά από οφέλη όπως:

•Άψογη οργάνωση και διεξοδικό έλεγχο σε κάθε τομέα της επιχείρησης
•Ταχύτητα σε κάθε εργασία χωρίς να χάνεται πολύτιμος χρόνος
•Λήψη επιτυχημένων αποφάσεων για το μέλλον της επιχείρησης μέσα από το πλούσιο reporting που προσφέρει η εφαρμογή
•Eύκολη και άμεση προσαρμογή στις μελλοντικές ανάγκες των πελατών
•Ευχαριστημένο πελατολόγιο που συνεχώς διευρύνεται  




Μάθετε τι μπορούν να κάνουν οι εφαρμογές PRISMA Win για τη δική σας επιχείρηση


Ζητήστε μια παρουσίαση


Δημοσιεύτηκε: Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019



Mega Support

Λ. Γρηγορίου Λαμπράκη 244 & Ματσούκα,T.K. 18452 Νεάπολη Νικαίας

210-5901591

210-5901581

info@msupport.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter


Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies. Περισσότερες Πληροφορίες. Ναι