Case study - Betabet


betabetheader

 

BETABET
 

Η BETABET από το 1990, δραστηριοποιείται στην ιατρική τεχνολογία με βασικούς τομείς την πώληση και ενοικίαση ιατρικού εξοπλισμού και ορθοπεδικών βοηθημάτων. 

Τα καταστήματα BETABET διαθέτουν την πιο ολοκληρωμένη γκάμα βοηθημάτων, συσκευών, και μηχανημάτων αλλά και το πιο άρτια καταρτισμένο προσωπικό στον χώρο της υγείας. Κάθε ασθενής μπορεί να βρει τον ιδανικό για τις ανάγκες του εξοπλισμό για τη βελτίωση της καθημερινότητάς του σε προσιτές τιμές

Σήμερα, η ΒΕΤΑΒΕΤ διατηρεί σταθερές σχέσεις συνεργασίας και εμπιστοσύνης με δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομειακά ιδρύματα, ενώ αποτελεί αξιόπιστο σημείο αναφοράς στις εξελίξεις στον χώρο του ιατρικού εξοπλισμού και των Ορθοπεδικών ειδών. 

 

Οι ανάγκες

  • Διαχείριση 5 υποκαταστημάτων
  • Παρακολούθηση μεγάλου αριθμού ειδών και στα 5 υποκαταστήματα 
  • Διαχείριση των serial number των ειδών 
  • Παρακολούθηση της ενοικίασης του νοσοκομειακού εξοπλισμού ανά σειριακό αριθμό (τηλεοράσεις, συσκευές οξυγόνου, κτλ)
  • Διαχείριση της ενοικίασης του εξοπλισμού μέσω Ε.Ο.Π.Π.Υ.
  • Έλεγχος πωλήσεων ανά κατάστημα 
  • Απομακρυσμένη τιμολόγηση
  • Αυτοματοποίηση της πολύπλοκης διαδικασίας διαλογής των παραγγελιών από την κεντρική αποθήκη και dispatch στα επιμέρους καταστήματα
  • Έλεγχος και παρακολούθηση όλης της επιχείρησης και οργάνωση του προσωπικού
  • Παρακολούθηση της χρηματοοικονομικής και λογιστικής θέσης της επιχείρησης

 

Η λύση

  • PRISMA Win Παρακολούθηση Συσκευών (26 θέσεις εργασίας)
    για την παρακολούθηση του εμπορίου και του service των συσκευών, ανά serial number τηρώντας πλήρες ιστορικό 

  • PRISMA Win Kiosk & Retail (6 θέσεις εργασίας)
    για τη γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών λιανικής στα καταστήματα 

  • PRISMA Win Pick & Package
    για την αυτοματοποίηση της διαδικασίας συλλογής και συσκευασίας προϊόντων με απόλυτη ακρίβεια και έλεγχο στις ποσότητες των εμπορευμάτων προς τιμολόγηση

  • PRISMA Win Γενική Λογιστική
    για τη σύννομη χρηματοοικονομική παρακολούθηση της επιχείρησης

 

Τα οφέλη

  • Το κεντρικό κατάστημα έχει σαφή εικόνα για τις πωλήσεις και τα κέρδη των επιμέρους υποκαταστημάτων
  • Έγκαιρος ανεφοδιασμός των υποκαταστημάτων, πάντα με σωστό απόθεμα 
  • Ταχύτητα στις λιανικές πωλήσεις
  • Τήρηση πλήρους ιστορικού ανά συσκευή και ανά πελάτη σχετικά με τα service και τις ενοικιάσεις
  • Εύχρηστη λογιστική παρακολούθηση των εταιρειών
  • Διευκόλυνση της επικοινωνίας και ακόμα καλύτερη οργάνωση μεταξύ του κεντρικού και των υποκαταστημάτων μέσα από μία ενιαία λύση
  • Διεύρυνση του πελατολογίου με την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που προκύπτει από την εις βάθος γνώση των αναγκών του 
  • Σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις μέσα από την πλούσια πληροφόρηση που προσφέρει η ολοκληρωμένη λύση


Μάθετε τι μπορούν να κάνουν οι εφαρμογές PRISMA Win για τη δική σας επιχείρηση


Ζητήστε μια παρουσίαση


Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη 8 Απριλίου 2020



Mega Support

Λ. Γρηγορίου Λαμπράκη 244 & Ματσούκα,T.K. 18452 Νεάπολη Νικαίας

210-5901591

210-5901581

info@msupport.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter


Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies. Περισσότερες Πληροφορίες. Ναι